سلام يا اغلى حبيب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سلام يا اغلى حبيب

حياة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ادخل بسرعه اضحك من قلبك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ابو النعيم
المدير العام
المدير العام
ابو النعيم

ادخل بسرعه اضحك من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: ادخل بسرعه اضحك من قلبك   ادخل بسرعه اضحك من قلبك Icon_minitimeالأحد مايو 04, 2008 10:02 am

مره واحد اسمه مفتاح مات اهله مزعلوش عليه عشان عندهم نسخه غيره

مرة واحد سافر الكويت لقى الاسامى بوحمد و بو فهد و بو محمد و بو فيراس راح سمى نفسه بوكيمون

صومالى ركبه عفريت العفريت مات من الجوع

مره واحد صعيدى اتجوز واحده مدرسة لغه عريبه (بتتكلم باللغه العربيه الفصحى)ففى مرة قالت:هل اسكب لك كوب شاى . اقام الصعيدى وقال:الله على العنجليزى اللى انتى بتقوليه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه مش حلوة

مرة قردين واحد حظه حلو والتانى حظه وحش كانوا جاعنين كان جنبيهم شجرة موز اللى حظه حلو طلع فوق واللى حظه وحش نزل تحت جه صاحب الشجرة ضرب اللى حظه وحش واليوم التانى كده اليوم الثالث قالو لازم نغير انت تنزل تحت وانا اطلع فوق راح صاحب الشجرة جه هو وابنه ابنه جاى يضرب اللى حظه حلو قاله سيبه دى طيب بقاله يومين بيضرب هتالى ابن الكلب اللى فوق ده

مرة أبو العربى كان بيصطاد الطعم خلص يعمل إيه جاب ورقة كتب عليها طعم ورمى الصنارة فى المياه ربع ساغة الصنارة غمزت رفع لقى ورقة مكتوب عليها سمكة

مرة واحد مسطول سواق تاكسى شاورتله واحدة قالها رايحة فين قالتله المهندسين قالها طب روحى بس متتاخريش ههههههههههههههههه

مره واحد صعيدي بيقول للثا ني نشره الا خبار طولت ليه قالو تلا قيه اخر حلقه ههههههههههههههههههههههههههههه

مرة واحد بلديتنا بيسال واحده اجنبيه بيوقلها اسمك ايه قالتلو (وات) قالها اجدع ناس الوطوطا

مرة سبعة راكبين عربية بيجو وفجاة العربية عطلت منهم فنزل الأول ومارجعش والثانى و الثالث والرابع والخامس والسادس ولم يرجعو فقلق السابع ونزل ليرى ما المشكلة فوجدهم تحت العربيه فقال لهم ماذا حدث فقالوا هسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس العجلة نايمة

مرة واحد اهبل وواحد احول ففتحوا مشروع طعمية وفول الا عور كان بيحط الطمعية بعيد عن الطا سة والا هبل كان بيقول طشششششششششش

حرامي معه سكينة مسك رجل وامرأة, قال لهم: سوف أقتلكم. لكن قبل ما اقتلكم سأل المرأة عن اسمها فقالت له: منيرة. قال لها خلاص مش ممكن أقتلك اسمك زي اسم امّي. وبعدها سأل الرجل: وانت شو اسمك؟ قال له: سالم بس بدلّعوني منيرة... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني، دوري كويس. واحد معدي في الشارع اجا قال له: في إيه ؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟

حفتين اتجوزوا وخلفوا سلحفة اسمه ابو سريع المهم فى مرة كانو عايزين يصيفوا فقالوا نروح البحر الاحمر فلموا حاجتهم وسافروا الرحلة خدت 15 سنة لحد ماوصلوا واول ما اعدوا عشان ياكلوا ام ابوسريع قالت يالهوى الحقنى يا ابو ابوسريع دانا نسيت اهم حاجة انا نسيت الملح فقالها هو انا هاروح للبيت 15سنة رايح و15 سنة راجع عشان اجيب الملح دا يكون الاكل برد قالتله حلاص نبعت الواد ابو سريع فابو سريع راح واعد 40 سنة ولسة ماجاش فقالوا خلاص ناكل احنا عشان الاكل مايبردش ولما هو يجى نعمله اكل جديد راح ابوسريع ناطط من ورا الشجرة وقالهم يعنى لو كنت مشيت كنت هاتكلو من غيرى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مره فيل ونمله راحو على شط البحر جلس الفيل على الكرسي الا الكرسي بينكسر في الفيل وقالت النمله للفيل بتستاهل مني قلتلك تعال واجلس في حضني

مرة ثلاثة ماشين فى الصحراء قابلهم اسد اتنين حدفو بالتوب و جريو الثلاث وقف بيقلولو اجرى قلهم انا مالى هو انا الا حدفت

بطه دخلت السوبر ماركت سالت البائع :لو سمحت فى عنب قالها:لا مفيش عنب قالتله ماشى شكرا البطه جت تانى يوم وسالت البائع :لو سمحت فى عنب البائع قالها :لا مفيش عنب وانتى جيتى امبارح وقلتلك مفيش عنب فانتى لو حيتى هنا تانى وسالتى على العنب انا هدق رجليكى فى الارض باالمساميرو, البطه خافت وقالتله ممممماشى مش هاسال تانى على العنب جت البطه تانىيوم وسالت البائع:لو سمحت فى مسامسير البائع قالها لا مفيش البطه قالتله تمااااااااااام :طب فى عنب!!!؟

اتنين مساطيل ماشيين فى الشارع واحد منهم وقع فى بلاعه التانى استناه عند الحنفيه
»°·مروة العرابة·°«
المشرف
المشرف
»°·مروة العرابة·°«

مُساهمةموضوع: رد: ادخل بسرعه اضحك من قلبك   ادخل بسرعه اضحك من قلبك Icon_minitimeالسبت مايو 10, 2008 11:36 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يحرق حريشك على قولت الزلمة اللي بالمسلسل Laughing
ANOOOS
المشرف
المشرف
ANOOOS

مُساهمةموضوع: رد: ادخل بسرعه اضحك من قلبك   ادخل بسرعه اضحك من قلبك Icon_minitimeالجمعة أغسطس 08, 2008 2:29 pm

ادخل بسرعه اضحك من قلبك D11

شاروكنا في منتديات ازهار الاردن
سارعو بالتسجيل بالضغط هنا لا تحرمنا من زيارتك
منتديات ازهار الاردن منتدى شامل جميع المواضيع
قنبلة الموسم

شارك بي 40 مساهمة فقط و احصل على منتدى vb مجانا لا تضع الفرصة تضيع من بين يديك قم بالتسجيل بالضغط هنا

ادخل بسرعه اضحك من قلبك
صفحة 1 من اصل 1